Montblanc: StarWalker

0
83

U příležitosti blížícího se 50. výročí prvního přistání na Měsíci představil Montblanc
v texaském Houstonu nový design kolekce psacích per StarWalker. Mezi hosty akce nechyběl Hugh Jackman
, Diane Kruger, Winnie Harlow, Charles Melton či Leroy Chiao, bývalý astronaut, který se na představené kampani StarWalker podílel.

Kampaň je výzvou k opětovnému spojení s naší planetou a zachycuje emotivní okamžik úžasu, který zažívají astronauti ve vesmíru při pohledu na Zemi, jež je jejich domovem, její krásu a vzácnost. Na jediný večer vytvořil Montblanc v Houstonu – městě, které je po dlouhá léta spojováno právě s vesmírným výzkumem; unikátní vesmírný zážitek uvnitř velké geodetické kopule. Její nasvícení do modra symbolizovalo planetu Zemi při pohledu
z vesmíru, a zároveň mělo evokovat kopuli s šesticípou hvězdou Montblanc umístěnou ve vršku psacích per nové kolekce StarWalker. Uvnitř byli hosté vyzváni, aby se odpojili od světa, jak ho znají a znovu se se Zemí propojili pomocí fascinující vesmírné 360stupňové projekce.

     

Bývalý astronaut a velitel posádky Leroy Chiao se připojil do panelové diskuze k Hugh Jackmanovi, ambasadorovi Montblanc, a CEO značky Nicolasovi Baretzki, aby vypověděl své zkušenosti z vesmíru. Chiao strávil ve vesmíru 229 dní během čtyřech misí a stal se tak jedním z mála jedinců, kteří mohli objevit jeho kouzlo na vlastní kůži a vidět zeměkouli
z výšky v celé své kráse a křehkosti.

„Zatímco se svět připravuje na oslavu půlstoletí od doby, kdy první člověk vstoupil na Měsíc, prozkoumávání vesmíru lidi neustále fascinuje a vyvolává v nich úžas. S novou kampaní StarWalker přináší Montblanc emoci, kterou astronauti zažívají, když se podívají na Zemi z vesmíru a pocítí nenadálou touhu po domově. Poslouchat příběh Leroye Chiaa a jeho dojmy z tak obrovského prostoru, kterým vesmír je, bylo upřímnou připomínkou důležitosti ochrany naší křehké planety,“ říká Nicolas Baretzki, Montblanc CEO.

Hugh Jackman

Nová kolekce psacích per Montblanc StarWalker bude v prodeji od července 2019 a jak napovídá její název, je oslavou vesmírného objevování a přiblížení se hvězdám. S patentovanou průsvitnou kopulí pod emblémem Montblanc evokující Zemi vznášející se nad lunární horizont tak, jak je viděna z Měsíce, kolekce je naplněna stejným duchem nepřetržitého prozkoumávání, který pohání nespočet inženýrů, vědců a vynálezců, aby posouvali limity technologického pokroku nejen na zemi, ale i ve vesmíru pro lepší budoucnost nás všech.

MONTBLANC
Vedená průkopnickým duchem již od roku 1906, značka Montblanc způsobila svými průlomovými inovacemi revoluci v kultuře ručního psaní. I dnes tento německý výrobce
se sídlem v Hamburku nepřestává posouvat hranice a zdokonaluje řemeslné zpracování svých produktů napříč celým portfoliem: špičkových psacích potřeb, hodinek, koženého zboží, doplňků, vůní a brýlí. S každou další inovací Montblanc nabízí nové funkčnosti
a výrazné designy. Ty odrážejí sofistikované dědictví domu a řemeslné zpracování splňující ty nejvyšší standardy. Ikonický znak Montblanc, bílá šesticípá hvězda vyobrazující zasněžený vrchol nejvyšší hory Evropy Mont Blanc, se stal symbolem inovace, dokonalého zpracování, kvality a vyjádření stylu. Se svým původem, hluboko zakořeněným v kultuře ručního psaní, Montblanc nadále prosazuje svoje kulturní odhodlání po celém světě vytvářením rozsáhlých iniciativ na podporu umění a kultury v různých formách.

Butik Montblanc, Pařížská 98/17, Praha 1
www.montblanc.com