Království kabelek

0
204
Těžko říci, co přesně činí z Francouzek bohyně stylu. K jejich jistým zbraním, ale bez diskuze patří kvalitní kabelka.

 Longchamp před nedávnem otevřel svůj pražský butik.  Pařížská 16 se stala královstvím kabelek, bot a koženého zboží této pařížské legendární značky.  Na oficiální otevření přiletěl jeden ze současných majitelů tradiční rodinné firmy.  Jean Cassegrain, vnuk zakladatele značky nám prozradil jaké to je navrhovat kabelky pro Pařížanky.

 Prozradíte nám tajemství úspěchu a nadčasovosti vašich produktů?

V současné době je opravdu veliká konkurence.  Téměř každá značka, prodává kabelky. Rozdíl je v tom, že my je opravdu vyrábíme. Jsme manufaktura, máme své fabriky. Udržujeme si tvář, identitu a máme jedinečné know how. Naše stabilita je podpořena hlubokými rodinnými  kořeny a tradicí  od roku 1948.  A především, jsme opravdu pařížští.  Navrhujeme pro Pařížanky a jejich aktivní životní styl, snažíme se zkombinovat krásu a eleganci  s praktičností. 

Jaká je Longchamp lady?

Je to energická Pařížanka, neustále v pohybu, na cestách,  se silným charakterem. Někdo jako Alexa Chung, která je tváří naši nové kampaně. Nehledě na to, že je Angličanka, svým aktivním a asertivním lifestylem působí francouzsky. I  přes její pracovní vytíženost- má svoji TV show v Americe,  pracuje pro britský Vogue a  je modelka,  vypadá neustále svěží, úspěšná a  neúnavná.

 

Vlastníte přes osmdesát obchodů po celém světě, máte  nějaký nejoblíbenější  ?

Miluji ten pařížský, je součást mého života, mám v něm kancelář a moje matka je duší tohoto butiku.  Dalším mým oblíbencem je ten v New Yorku v Soho a troufám si říct, že patří mezi jeden z nejokázalejších obchodů v celém New Yorku. Klademe také důraz na architekturu, která je inspirací pro naše návrháře, proto se mi moc líbí tento v Pařížské.  Jiná ulice by pro nás v Praze nepřicházela v úvahu a budova z roku 1905 je přesně, to co vystihuje náš styl.  Myslím, že jsme nejvíc Pařížský obchod na Pařížské ulici.

Jaká je spolupráce s Jeremy Scottem?

Pracuje pro nás již několik let a každý rok nám navrhne  jednu kabelku do limitované kolekce.   Ta letošní se jmenuje „Long Distance Call“ Jinak máme svůj kreativní tým, který vede moje sestra na pozici umělecké ředitelky.

 Sledujete ženy s kabelkami na ulici, porovnáváte je s těmi vašimi?

Samozřejmě.  Hlavně se zaměřuji na to, kdo nosí a jakým způsobem naše kabelky.  Hlavně na letišti, sleduji tašky a kufry na pásu.  Je to zábavné.