Staňte se designérem

0
325

Skinzone nabízí lidem možnost vytvořit si podle vlastního návrhu kryt pro  svůj  telefon, kabelku či šátek. „Pokud nosíte v hlavě design, nebo jste autory unikátní fotografie my víme, jak vyrobit, to po čem toužíte.“ říká kreativní ředitel společnosti Petr Svoboda. 

 Proč myslíte, že se zákazníci chtějí čím dál tím častěji podílet se na designu ? 

Jde o přirozený proces, který nastal v okamžiku, kdy se lidé cítili přesyceni unifikovanými módními značkami a jimi nastolovanými trendy. Estetiku si dnes chtějí lidé určovat sami, necháváme jim tedy jejich prostor. A je vidět, že se do hry vrací význam úsloví, že móda a styl jsou zábavou. Naše zákazníky baví hrát si s trendy, doplňovat je.

Co bylo prvotním  impulzem k tomu začít se věnovat tak specifickému byznysu ?

Především změny v chování koncových zákazníků. Díky tomu, že se společností Skinzone máme dlouhodobou zkušenost s tím, že zákazníci chtějí personalizované kryty na mobilní telefony, stejně tak jsme si v zahraničí i u menších výrobců zde v České republice ověřili, že velké nadnárodní řetězce neposkytují zákazníkům to, co momentálně hledají nejvíc. Tedy originalitu, unikátní módní kousky a doplňky. A rozhodli jsme se nabídnout jim to, co jinde nenajdou. Tedy možnost navrhnout si, jak budou jejich oblíbené kousky pro denní nošení vypadat. navíc podle všech průzkumů, které máme k dispozici, bude personalizace módy dále pokračovat a my chceme být u toho a to v rámci celého trhu EU. Již brzy přijdeme se zcela novou technologií a komoditou.

Kdo je vaším typickým klientem ?

Primárně je to věková skupina kolem 25 let, máme ovšem i velkou skupinu zákazníků, kterým je 40+. Takové, kteří mají jasno, chtějí si svůj vlastní styl budovat, rozvíjet a mají dostatek finančních prostředků, aby své sny mohli realizovat. Já osobně tvrdím, že jsme tu pro každého, kdo má odvahu, styl a fantazii. Což může být teenager, stejně jako babička. Věk není v tomto případě limitujícím faktorem.

Co všechno mohou sami ovlivnit?

Zatím ještě nemohou zasahovat  například technologie výroby, ale mají možnost  si  vybrat  motiv potisku. Pro inspiraci máme připravenou galerii motivů, případně lze nahrát vlastní motiv.

 V čem je právě vaše firma výjimečná?

 Zákazník je pro nás partnerem pro dialog. Nabízíme prostor pro kreativitu. Chceme dále dělat lidem radost, setkávat se s inspirativními návrhy a rozvíjet nabídku na českém trhu. Máme jasnou představu, co vše by se dalo personalizovat, ale to si  nechám zatím pro  sebe.

 

www.skinzone.cz